Några av de plagg som skänkts

Några av de plagg som skänkts

lördag 14 februari 2015

En snabb inlämning

Det jag packade i påsar i förrgår kväll lämnades in igår morse. Min man var snäll och tog vägen om avdelningen då han ändå skulle cykla förbi i närheten. Det var bra för då blev det inlämning redan igår istället för idag eller i morgon som det skulle blivit om jag själv skulle ha haft tid att gå dit. Eftersom det inte var så mycket av vissa plagg nu och bara två filtar som lämnades in så planerar jag en ny inlämning inom ett par veckor. Det ligger ju en del plagg och filtar här hemma eftersom plastpåsarna tog slut när jag packade. Dessutom finns ett brev som väntar på att hämtas ut och jag väntar även hemleverans av en del plagg den närmsta tiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar