Några av de plagg som skänkts

Några av de plagg som skänkts

torsdag 12 februari 2015

Tre brev med fina plagg

Den senaste veckan har det kommit tre brev med jättefina plagg. Det är jättebra att det kom fler plagg nu eftersom det är drygt en månad sedan jag lämnade in senast och jag hört att det är tomt i lådorna på avdelningen. Jag vet också att det är ännu fler plagg på ingång nu närmsta veckan. Nu i kväll har jag suttit och packat en hel del plagg som är tvättade och klara i plastpåsar och lade i lappar med storlek och adress till bloggen mm. Jag kunde inte packa alla eftersom påsarna tog slut så jag behöver köpa nya innan jag kan packa allt jag har hemma nu. Det kommer dock att bli en inlämning mycket snart av de plagg som är packade och klara och så blir det en till inlämning inom några veckor av resten av plaggen.

Tio stycken byxor från Anita Jonsson.

Två snuttefiltar, elva bodys, en tröja, ett par byxor och två pyjamaser från Anna Mühlenbock.

Tre byxor och åtta mössor från Susanne Jonsson.

Tack så mycket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar